Ce vrea clientul ca tu sa stii - Ram Charan
Descriere
Aceasta carte defineste o noua abordare a vanzarii- pe care Charan o numeste vanzarea creatoare de valoare-care, desi este radical diferita, ramane practica. Vanzarea creatoare de valoare este importanta pentru orice firma care face afaceri cu o alta si trebuie sa evite preturi bazate doar pe valoarea marfii in sine, care sunt specifice vanzarii simple, traditonale, si sa devina, in schimb, o sursa de valoare pentru clientii sai. Vanzarea creatoare de valoare, testata de o multitudine de companii din diverse sectoare de activitate, iti va permite:
- Sa capeti o intelegere mai aprofundata a problemelor clientului
- Sa intelegi cum se iau, in realitate, deciziile in firma clientului
- Sa ajuti pe client sa-si imbunatateasca marja de profit si sa impulsioneze cresterea veniturilor
- Sa conectezi vanzarile cu alte functii importante, financiare si de productie
- Sa vii cu noi oferte personalizate
- Sa faci pretul sa devina un subiect mai putin important
Vanzarea creatoare de valoare te scapa de iadul vanzarii la preturi joase, de simpla marfa. Construita pe relatii de tipul "win-win", care se aprofundeaza de-a lungul timpului, vanzarea creatoare de valoare te diferentiaza de concurenti, netezind calea spre obtinerea unor preturi superioare, o marja de profit mai buna, o crestere mai mare a veniturilor.
Aceasta carte te poate ajuta sa ajungi acolo unde trebuie sa fii. Ea iti furnizeaza instrumentele, ideile si metodologia de care ai nevoie pentru instruirea si sprijinirea celor din echipa de vanzari, precum si pentru aplicarea schimbarilor cuprinzatoare ce vor fi necesare. Aceasta lucrare este un ghid, nu numai pentru personalul si pentru managerii de vanzari, ci si pentru multi angajati din toata firma care pot deveni participanti activi in procesul vanzarii creatoare de valoare
Specificatii
Autor: | Ram Charan |
Data aparitie | 2012 |
Numar de pagini | 221 |
Format | 130 x 200 mm |
Subcategorie | Dezvoltare Profesionala |
Categorie | Afaceri Economie |
Editura | BUSINESS TECH |