Clienti pe viata - Carl Sewell Paul B. Brown
Descriere
Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole noi.
Apeland la principiile care au transformat reprezentanta sa auto intr-o afacere de aproape un miliard de dolari si l-au facut unul dintre cei mai mari dealeri din SUA, Carl Sewell exemplifica modul in care trebuie parcurs drumul catre succes.
Care este metoda demonstrata in timp a lui Sewell? Descoperiti ce vor clientii si asigurati-va ca exact acel lucru il si primesc. Transformati-va angajatii in superstaruri ale serviciilor; obtineti de la clienti ponturi bune in ceea ce priveste serviciile de calitate si faceti-va reclama intr-un mod care va avantajeaza.
Indiferent daca detineti o corporatie sau sunteti la inceput de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell va vor invigora afacerea – precum si viitorul. Intr-o epoca in care castigarea increderii si loialitatii clientului este mai importanta decat oricand, Carl Sewell va arata cum sa transformati cumparatorii ocazionali in clienti pe viata.
Pentru a ajunge la un succes extraordinar este esential sa le oferi clientilor ceea ce vor. Carl si echipa lui au fixat un nou standard pentru noi toti.
David Glass, Presedintele Wal-Mart Stores Inc.
Cartea anului… modul in care abordeaza Sewell serviciile va functiona la fel de bine si pentru companii mari, si pentru companii mici. Sfatul meu este sa va apucati de ea cu entuziasm, sa va amuzati, sa meditati – si sa actionati imediat.
Tom Peters
Nu exista o singura pagina fara o lectie instructiva pentru managerii care se lupta sa obtina avantaje competitive prin intermediul serviciilor. Este o adevarata bijuterie!
Prof. Leonard A. Schlesinger, Harvard Business School
Nu imi pot imagina ca ar putea exista vreo afacere sau vreun om de afaceri care sa nu poata beneficia de pe urma acestei carti… ar putea invigora orice intreprindere.
Tom Peters
Despre autor
Carl Sewell este urmasul unuia dintre cei mai bine cotati dealeri de masini din Statele Unite. Afacerea lui a crescut de la o cifra de afaceri de 10 milioane de dolari in anul 1968 la aproape un miliard, in prezent. Unul din principalele motive care au condus la aceasta crestere impresionanta este importanta acordata serviciilor excelente oferite clientilor sai. Carl Sewell traieste in Dallas, Texas.
Paul B. Brown, fost scriitor si editor la Business Week, Financial World, Forbes, si Inc., locuieste in Duxbury, Massachusetts. El tine frecvent prelegeri pe tema serviciilor catre clienti.
Specificatii
Autor: | Carl Sewell, Paul B. Brown |
Data aparitie | 2009 |
Numar de pagini | 264 |
Format | 14.5 x 20.5 cm |
Subcategorie | Dezvoltare Profesionala |
Categorie | Afaceri Economie |
Editura | PUBLICA |