CEL.ro marketplace online
    Contul meu
    0 Produse Favorite
    0 Cos cumparaturi
    Categorii produse
    Produs
    Descriere
    Specificatii
    Pareri

    Cum cresc brandurile. Ceea ce specialistii in marketing nu stiu - Carte

    • Cum cresc brandurile. Ceea ce specialistii in marketing nu stiu - Carte

    Descriere

    Cum cresc brandurile / How Brands Grow de Byron Sharp este o carte pe care specialistii din marketing vor dori să o citească, nu doar pentru că este scrisă de o autoritate în domeniu, ci pentru că dezvăluie adevăratele tipare ale felului cum cumpără oamenii si în care cresc brandurile. Pornind de la un citat de Mark Twain, care spunea că „educatia este formată în general din lucrurile de care ne-am dezvătat”, Sharp demitizează o serie de teorii false vehiculate de materialele de marketing actuale, oferindu-ti astfel, practic, educatie în marketing, nu doar informatie.


    Autorul cărtii, Byron Sharp este profesor de marketing si directorul Institutului Ehrenberg-Bass pentru Știinta Marketingului din cadrul Universitătii South Australia. Cercetările acestui institut sunt sustinute si utilizate în practică de cele mai importante corporatii ale lumii, printre care: Coca Cola, Kraft, British Airways, Procter & Gamble, Nielsen sau Mars.


    În conditiile în care astăzi „toată lumea trăieste din vânzarea a ceva”, e de la sine înteles că niciun jucător din acest domeniu nu va dori să practice un marketing necorespunzător care nu duce la rezultate vizibile. Dar cum poti ajunge să practici un marketing eficient, pe ce se bazează el?


    Sharp neagă conceptia potrivit căreia în marketing nu există legi, sustinând că, marketerii care cred contrariul utilizează planuri de marketing de tip „mergi după ureche”. Marketingul la care se referă Byron Sharp se bazează pe legi, iar acestea sunt prezentate încă din prima pagină a cărtii:


    • Legea „pericolului dublu”;

    • Retentia „pericolului dublu”;

    • Legea lui Pareto 60/20

    • Legea moderatiei cumpărătorului;

    • Legea monopolului natural;

    • Clientelele sunt rareori diferite;

    • Atitudinea si credintele referitoare la brand reflectă fidelitatea comportamentală;

    • Obiceiul determină atitudinea;

    • Legea prototipicalitătii;

    • Legea de duplicare a cumpărării;

    • NBD-Dirichlet.

    Plecând de la exemplul medicilor din trecut care practicau sângerarea terapeutică în ciuda faptului că aceasta era în cele mai multe cazuri total neeficientă, dacă nu chiar nocivă, doar pentru că ea le oferea atât lor, cât si pacientilor, sentimentul că fac ceva, Sharp sustine că la fel se întâmplă si cu specialistii în marketing de astăzi care folosesc multe metode total lipsite de randament doar pentru a avea sentimentul că actionează. Preturile promotionale, publicitatea intensivă pe o perioadă limitată de timp si goana spre „new media”, sunt doar câteva dintre metodele de marketing pe care Sharp le contestă.


    CUM CRESC BRANDURILE?


    Sharp expune aici legea „pericolului dublu” care sustine că mărirea cotei de piată depinde de cresterea substantială a dimensiunii clientelei. Tot în cadrul acestui capitol vei afla care este în opinia autorului cea mai bună metodă de crestere a brandurilor, dar si de ce crede el că vânzările încrucisate nu sunt cele mai eficiente si nici atât de usor de realizat precum sustin manualele.


    CUM SĂ-ȚI MĂREȘTI CLIENTELA


    Acesta se dovedeste a fi un lucru extrem de dificil pe pietele foarte mobile actuale. Competitia este acerbă iar concurenta abia asteaptă să fure clientii altor firme. Oricât de mult ai încerca să îti mentii clientii, întotdeauna altii îti vor mai „fura” câtiva. Asadar, te întrebi firesc, care este cea mai eficientă metodă de a-ti creste clientela? Potrivit lui Sharp, aceasta nu este nici targetingul, nici marketingul bazat pe crearea de baze de date, nici CRM-ul si nici programele de fidelizare. Din păcate, pe cât de veche si de simplă pare metoda propusă de Sharp, pe atât de greu este de pus în practică….


    CE CLIENȚI CONTEAZĂ CEL MAI MULT?


    De această dată, Sharp pledează pentru folosirea metodelor de modă veche în defavoarea celor moderne, pentru mentinerea si cresterea brandului. Marketingul modern - bazat pe pozitionare, tintirea unor segmente, concentrarea pe clientii fideli de categorie grea, concentrarea pe retentie (nu pe atragerea de noi clienti) si pe rentabilitatea investitiei (ROI) - este considerat asadar mai putin eficient decât marketingul de masă.

    Specificatii

    Cum cresc brandurile. Ceea
    ISBN 978-6069134337
    Subcategorie Dezvoltare personala
    Autor: Byron Sharp
    Colectie: Dezvoltare personala
    Data aparitie 2018
    Numar de pagini 352
    Caracteristicile tehnice prezentate pe site pot contine mici inadvertente. In cazul in care produsul este insotit de un bonus electronic, acesta va fi trimis pe adresa de mail in 14 zile de la finalizarea comenzii. Produsul Cum cresc brandurile. Ceea ce specialistii in marketing nu stiu - Carte a fost adaugat pe site in data de 2019-11-07. Livrarea produselor se poate face intr-un interval de 1 - 15 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (date facturare, disponibilitate produse, adresa livrare, modalitate de plata, termen de plata).

    Parerea ta conteaza!

    Adauga un comentariu
    Fii primul care lasa un feedback
    Momentan nu exista comentarii la acest produs. Fii tu primul care adauga unul!

    Altii au cautat si:

    Vezi mai multe Vezi mai putine
    * Informatiile sunt orientative. Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE
    Pret
    47 lei
    Vezi
    produsele zilei
    Profita de super reduceri!
    Preferintele tale
    Cookie-uri functionale
    Cookie-uri terta
    Cookie-uri? Probabil ai mai auzit de ele. Sunt mici fisiere text care permit salvarea setarilor si preferintelor tale atunci cand intri pe un site.

    Le folosim pentru imbuntatirea experientei online si personalizarea continutului pe care ti-l oferim zi de zi. O parte dintre ele sunt obligatorii, cum sunt cele necesare, care ajuta la buna functionare a site-ului. In sectiunea dedicata din acest mesaj, poti selecta cookie-urile pe care le accepti.

    Nu uita ca pe CEL.RO un cookie te ajuta:

    • sa te loghezi mai usor
    • sa iti aduci aminte de produsele pe care le-ai adaugat in cos
    • sa iti aduci aminte de produsele pe care le-ai vizitat

    Dezactivarea anumitor cookie-uri va influența experiența dvs. pe site-ul nostru și serviciile noastre.

    Cookie-uri functionale

    Sunt toate esentiale pentru functionarea site-ului si trebuie sa ramana active in sistemul nostru.

    Ele sunt create pentru a raspunde actiunilor tale. Datorita acestor cookie-uri:

    • Iti putem tine minte produsele cu care ai interactionat
    • Iti putem tine minte datele contului
    • Iti putem tine minte setarile de navigare

    mai mult

    mai putin

    Cookie-uri de la aplicatii terte

    Sunt cookie-uri anonime prin care analizam date despre pagini vizualizate, traseul si actiunile utilizatorilor in site.

    Datorita acestor cookie-uri putem evalua rezultatele de trafic online si oferi o experienta mai buna celor care acceseaza CEL.RO. De asemenea, putem afla ce rata de deschidere au emailurile trimise catre abonati si ce recomandari de produse i-ar ajuta. Cu ajutorul acestor tehnologii:

    • Colectam informatii anonime despre cele mai vizitate zone
    • Analizam interactiunea utilizatorilor cu site-ul si incercam s-o imbunatatim
    • Urmarim succesul emailurilor trimise abonatilor.

    Aceste cookie-uri sunt utile in scopul afisarii bannerelor cu cele mai bune promotii, dar mai ales in adaptarea si personalizarea continutului.

    Prin intermediul lor, putem masura eficienta campaniilor publicitare si analiza daca mesajele au ajuns la publicul tinta pentru a reveni cu recomandari si sugestii de cumparare. Cu ajutorul acestor cookie-uri:

    • Afli rapid despre promotiile si produsele relevante pentru tine
    • Beneficiezi de recomandari personalizate pe site, email sau retele de socializare
    • Conturam un profil al preferintelor tale pentru a-ti oferi continut de calitate.

    mai mult

    mai putin

    Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Politica de Cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.