Efectul miliardarului prin forte proprii - Cum creeaza producatorii de exceptie valoare imensa - Carte tiparita
Descriere
Efectul miliardarului prin forte proprii: Cum creează producătorii de exceptie valoare imensă / The Self-made Billionaire Effect: How Extreme Producers Create Massive Value de John Sviokla si Mitch Cohen este un răspuns cât se poate de complet la întrebările: Cum au ajuns ei miliardari? si Ce calităti, abilităti si mentalităti i-au ajutat pe acesti oameni să schimbe lumea cu afacerile lor? Este vorba mai exact despre acei miliardari care si-au creat averile prin forte proprii gratie inteligentei, imaginatiei, intuitiei sau pur si simplu, unui al saselea simt care i-a ajutat să vadă o nevoie pe care lumea o avea, găsind totodată si solutia pentru a o satisface. Cei doi autori evidentiază trăsăturile distinctive ale acestor oameni valorosi, pentru a învăta să le recunosti si să le atragi în compania ta, sau, de ce nu, pentru a deveni tu însuti unul dintre ei. O minunată carte de business si leadership care te va ajuta să pătrunzi în mintea miliardarilor pe cont propriu.
Dincolo de continutul referitor la modalitatea prin care niste oameni obisnuiti au devenit miliardari prin forte proprii, care stârneste curiozitatea oricărui cititor, „Efectul miliardarului prin forte proprii” reprezintă si un instrument excelent pentru liderii si managerii din companii, pentru că îi ajută să selecteze si să valorifice mai eficient forta de muncă, învătându-i să identifice mintile sclipitoare care pot face diferenta pentru afacerile lor.
John Sviokla este un fost absolvent al universitătii Harvard si detinătorul unui master si al unui doctorat la Harvard Business School. A fost pentru mult timp consultant pe probleme de inovatie la PricewaterhouseCoopers (PwC), unde si-a folosit experienta acumulată în decurs de 30 de ani pe probleme de: comportamentul clientilor, economie, psihologie, economie comportamentală, sociologie, strategie de afaceri, analiză de retea, măsurare si leadership.
Mitch Cohen a fost vicepresedintele PricewaterhouseCoopers (PwC) - cea mai mare companie de servicii profesionale, consultantă si audit din lume – activând actualmente ca angel investor si autor. În cei 33 de ani petrecuti în cadrul PwC, dintre care 22 ca partener, a interactionat frecvent cu lideri din domeniul telecomunicatiilor si tehnologiei, ai unor companii aflate în topul Fortune 500. Este absolvent al Penn State University unde a obtinut o diplomă în contabilitate si se autodefineste ca fiind un pasionat jucător de golf si un „sclav al plajei.”
Selectia miliardarilor prezenti în cartea de fată s-a făcut din lista „Miliardarii lumii”, întocmită de Forbes în 2012. Din ea au fost eliminati miliardarii care au mostenit averea de la părinti sau alte rude si au fost păstrati cei care activează în medii unde predomină pietele rezonabil de transparente si competitive. Astfel s-a ajuns la o listă de 600 de oameni din care au fost păstrati doar 120. În legătură cu acestia, cei doi autori au făcut o documentare asiduă care a inclus în unele cazuri si intervievarea acestora. Miliardarii alesi de John Sviokla si Mitch Cohen îndeplinesc criteriul responsabilitătii, mare parte dintre acestia fiind semnatari ai The Giving Pledge, promitând să doneze mai mult de jumătate din averea lor netă si o parte semnificativă dintre ei fiind activi în actiuni filantropice sau în proiecte sociale. Potrivit celor doi autori, miliardarii prin forte proprii sunt persoane care:
„Prezintă adesea tendinte antreprenoriale timpurii: mai mult de 50 la sută au avut o primă slujbă înainte de împlinirea vârstei de 18 ani; aproape 30 la sută si-au lansat prima activitate antreprenorială înainte să împlinească 22 de ani si aproape 75 la sută înainte de 30 de ani. Retine că, desi unii miliardari au avut o copilărie modestă, care a necesitat o intrare timpurie în câmpul muncii, acestia sunt în minoritate: peste 75 la sută dintre miliardarii prin forte proprii au crescut în familii cu un nivel ridicat de bunăstare, din clasa de mijloc sau mai sus.”
Cei doi autori realizează profilul complet al miliardarului, în functie de datele reiesite din cercetările lor, precizând că acestia nu sunt neapărat mai destepti, mai muncitori sau mai norocosi decât noi ceilalti, si că ceea ce i-a ajutat să se diferentieze de semenii lor prin veniturile colosale realizate a fost mentalitatea lor de „producători” si spiritul lor inovator. Miliardarii sunt cei care au antenele directionate atent către lume si nevoile ei, fiind capabili să întrevadă rapid noi produse, servicii, strategii si modele de business. La fel de adevărat este însă si faptul că, ei reprezintă o minoritate foarte valoroasă:
„În 2012, existau mai mult de opt sute de miliardari prin forte proprii în întreaga lume; ei reprezentau mai bine de două treimi din totalul populatiei miliardare. La nivel global, averea miliardarilor a crescut mai repede decât economia mondială, de peste trei ori, de la 2 la sută la 7 la sută din PIB, între 1987 si 2012.”
Bine ai venit asadar la bordul unei lecturi despre miliardari si imperiile clădite de ei, dar si despre ce îi face pe acesti oameni atât de asemănători nouă… atât de diferiti. Vei afla asadar:
• de unde vin ideile de un miliard de dolari ale producătorilor;
• care este perspectiva producătorului asupra timpului si sincronizării;
• procesul prin care producătorii iau măsuri ca să transforme o idee bună într-o realitate extrem de valoroasă;
• care este atitudinea producătorului fată de risc;
• practica de leadership a producătorului;
• zonele specifice în care manageri si organizatii întregi se pot dezvolta pentru a identifica, angaja, perfectiona si retine mai bine mai multi producători.
Specificatii
ISBN | 978-6069135280 |
Subcategorie | Administrarea afacerilor |
Autor: |
John Sviokla (Author)
Mitch Cohen |
Colectie: | Business |
Data aparitie | 2019 |
Numar de pagini | 307 |
Format carte | fizic |
Coperta | simpla |
Categorie | Afaceri Economie |
Editura | Act si Politon |